سری آبپاش 8 حالته ابتکار

تا به حال دقت کردین که وقتی خودروی خود را در منزل میشویید ، هر کاری هم که میکنید به تمیزی کارواش نمیشود؟ احتمالا به دنبال این هستید که تفاوت کار در چیست! خب یکی از واضح ترین دلایل استفاده از فشار آب بالاست که به درز های خودرو نفوذ میکند و گرد و خاک و کثیفی که در گذر زمان در آن قسمت ها جمع شده را تمیز میکند.

یا مشکل دیگری که همیشه در شهرها با آن دست و پنجه نرم میکنیم کم بودن فشار آب است که موجب طولانی تر شدن فرایند شستشو و در نتیجه مصرف بیشتر آب میشود. اما با یک سری آبپاش مناسب میشود این مشکل را حل کرد. این محصول که خدمت شما ارائه میکنیم این مشکلات و کلی مشکلات دیگر را حل خواهد کرد.

سری آبپاش یا به نوعی کارواش خانگی ابتکار دارای 8 حالت آبپاشی است که آن را برای فعالیت های مختلفی مانند شستشوی خودرو ، آبیاری گل و گیاهان و ... مناسب میسازد. با استفاده از این سری میتوانید تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی کرده و با این کار کمکی به آبادی بیشتر کشور عزیزمان بکنید.

این محصول دارای ابعاد 17x16x6 سانتیمتر میباشد و وزنی معادل 155 گرم را داراست. سری آبپاش ابتکار در 4 رنگ نارنجی روشن ، نارنجی پررنگ ، سبز و قرمز قابل تهیه است و به همراه آن یک عدد رابط برای اتصال راحت تر و محکم تر هر نوع شلنگی ارائه میشود و همچنین یک قلاب برای آویزان کردن شلنگ بعد از اتمام کار دارد. این کالا از پلاستیک فشرده و با کیفیت بسیار بالا تهیه شده است.

قیمت این محصول 65000تومان میباشد