پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
فویل کابینت طلایی 2.5 متری
قیمت : 150,000  تومان
  خرید پستی

فویل کابینت طلایی

هر آشپزخانه ای از تعدادی کابینت تشکیل شده است. در واقع این کابینت‌ها هستند که فضای آشپزخانه را تعریف می‌کنند و از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است پس جنس، رنگ، ابعاد و موارد مشابه در یک کابینت حائز اهمیت است. معمولا تعویض کابینت آشپزخانه هزینه زیادی دارد که شما می‌توانید به کمک روکش چسبی  فوبلی ، کابینت هارا با کمترین هزینه مانند روز اولشان کنید. همچنین کابینت های چوبی زمانیکه در معرض آب قراربگیرند به سرعت خراب می شوند و مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند یا کابینت های آهنی به مرور زمان زنگ می زنند. این روکش ها مناسب پوشش کف طبقات کابینت، یخچال، دراور، داخل کشو، میز،پیشخوان ، جاکفشی و... هست.در ادامه به معرفی ویژگی های این محصول میپردازیم.

 

 

  فویل آلومینیومی با عرض 61سانتی متر و طول2.5متر ، proof ضد آب ، ضد گرد و غبار و ضد کپک و با قابلیت رطوبت زدایی می باشد. همچنین می توانید آن را روی کاشی ، دیوار بچسبانید تا از سوختن و چرب شدن دیوار جلوگیری کنید و درصورت چرب شدن روکش ، با کشیدن یک دور دستمال به سادگی تمیز می شود و باکمک این فویل از شر چربی ها و سوختگی دیوار راحت می شوید.

 

 ✾ پشت این فویل چسبی است و به راحتی آن را می توانید به هرجایی که بخواید بچسبانید.با دوام در مدت زمان طولانی، ضد روغن ،با قابلیت تمیز کردن آسان، ضد آب ، ضد رطوبت همچنین با کاربردی آسان: می توان آن را روی هر سطح صاف مانند درب شیشه ، شیشه پنجره ، کاشی و سرامیک در آشپزخانه یا حمام ،لوازم خانگی ، تهویه هوا و بدنه ماشین استفاده کرد. ✾ مناسب برای صفحات میز و کف زمین . در حمام ، آشپزخانه ، کمد ، اتاق لباسشویی ، پروژه های مدرسه ، کارگاه ها ، دفتر ، پروژه های صنایع دستی و مبلمان استفاده کنید. کابینت ها ، درها ، میزهای پیشخوان ، قفسه ها و دیوارها را بپوشانید استفاده از این فوبل جلوه متفاوتی رو به کابینت و کشو ها میبخشد.

 

 

در سطج این فویل نقش های زیبا و ظریفی طراحی شده است که علاوه بر محافظت از کابینت های با جنس مختلف دربرابر آب، چربی و حرارت ؛ جلوه زیبایی را به خانه و آشپزخانه شما بدهد. با استفاده از این فویل می توانید هرسطحی که بخواهید را بپوشانید و از مزیت های این محصول بهره مند شوید. با کمک این وسیله کار تمیزکردن سطوح راحت می شود و تنها با کشیدن یک بار دستمال سطح را تمیزکنید.

 

 

قیمت این محصول150000 تومان



قیمت : 150,000  تومان
  خرید پستی